اسمارت سامانه هوشمند ارائه خدمات در کشور میباشد ، با گستره‌ای از خدمات متنوع برای تمام افراد خانواده و هر رده‌ی سنی که «یک خانواده خوشحال» را به ارمغان می آورد. «پاسخگویی سریع»، «مقایسه قیمت خدمات دهنده ها و میزان رضایت مشتریان» و «امنیت» سه اصل اولیه است که اسمارت از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، پیشنهاد های شگفت انگیز تازه ای برای خانواده های ایرانی داشته باشد. دامنه خدمات اسمارت تمامی خدمات قابل ارایه درب منزل اعم از تعمیرات و بازسازی، زیبایی و آرایش، فرهنگی و آموزش، بهداشتی و مراقبتی، نظافت و جابجایی و تفریحی و سرگرمی می باشد.

س 1 ج 1
ماده ۱- تعاریف و اصطلاحات
به طور کلی واژه های کلیدی تعریف شده در متن شرایط و ضوابط سامانه اسمارت مشتمل بر موارد زیر است : شرکت، سامانه اسمارت، اپلیکیشن، کاربر، کاربران، خدمات دهنده، خدمات گیرنده ، خدمات، حساب کاربری، اعتبار، اطلاعات، قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد و مفهوم هر یک به قرار ذیل می باشد. 1-1- شرکت: شرکت تعاونی کارآفرینی شهر خشتی که نسبت به ارائه خدمات سامانه اسمارت اقدام می کند . 2-1- سامانه اسمارت : مجموعه نرم افزارهای که توسط شرکت به منظور ارائه خدمات در دسترس قرار می گیرد . 3-1- اپلیکیشن : نرم افزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات سامانه اسمارت، حق استفاده موقت از آن برابر شرایط قراردادی و سند حاضر به کاربران اعطا می گردد . 4-1- کاربر : شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از خدمات گیرنده و خدمات دهنده که از طریق اینترنت به سامانه اسمارت متصل و از خدمات سامانه اسمارت استفاده می کنند. 5-1- کاربران : در این سند کاربر خدمات دهنده و کاربر خدمات گیرنده به همراه هم با نام کاربران استفاده می شوند . 6-1- خدمات دهنده : منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که به عنوان پیمانکار با سامانه اسمارت همکاری می نماید و ارایه دهنده خدمات به خدمات گیرنده می باشد. 7-1- خدمات گیرنده : منظور شخص حقیقی یا حقوقی بوده که از خدمات ارایه شده در سامانه اسمارت استفاده می کند . 8-1- خدمات : نیازها و انتظارات مورد نیاز خدمات گیرنده. 9-1- حساب کاربری : حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات سامانه اسمارت در اپلیکیشن اسمارت ایجاد کرده اند . 10-1- اعتبار : مبلغی است که خدمات دهنده و خدمات گیرنده در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات سامانه اسمارت دارند.این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانه بانکی و کارت های عضو شبکه شتاب و کدهای تخفیفی طبق شرایط و مقررات حاضر منظور و محاسبه خواهد شد. 11-1- اطلاعات : اطلاعاتی که توسط کاربران در اختیار سامانه اسمارت قرار داده می شود اعم از اطلاعاتی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می شود و همچنین اطلاعاتی که به صورت خودکار و در نتیجه بهره برداری از خدمات سامانه اسمارت در اختیار شرکت قرار داده می شود. 12-1- قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین نامه های اجرایی ، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد .
س 2 ج 2
ماده 2- حساب کاربری
1-2-کاربران با ثبت نام در سامانه اسمارت می‌پذیرد که شرایط و ضوابط سامانه اسمارت را به صورت کامل مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و معانی آن را پذیرفته است. این قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند، با هربار استفاده کاربران از سامانه اسمارت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در قوانین و مقررات سامانه اسمارت است. 2-2-برای استفاده از سامانه اسمارت لازم است که هر کاربر یک حساب کاربری در سامانه اسمارت بسازد. تنها افرادی که بیش از ۱۸ سال سن داشته باشند و واجد اهلیت قانونی باشند می‌توانند اقدام به ساختن حساب کاربری در سامانه اسمارت کنند. برای استفاده از سامانه اسمارت خدمات گیرنده باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در نرم‌افزار اسمارت ثبت کند. 3-2-کاربران می‌پذیرد اطلاعات خود را به صورت صحیح و به‌روز در سامانه اسمارت وارد کند و در صورت اثبات خلاف این موضوع ، شرکت مجاز به پیگیری قضایی و قانونی نزد مراجع ذیصلاح می باشد . 4-2-هر فرد تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان خدمات گیرنده و خدمات دهنده در سامانه اسمارت داشته باشد. 5-2-مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری شما در سامانه اسمارت انجام می‌شود به عهده کاربران است. 6-2-مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور به عهده کاربران است. در صورت مفقود شدن یا دزدیده شدن اطلاعات حساب کاربری، خدمات گیرنده موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع سامانه اسمارت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به سامانه اسمارت انجام نشده است مسئولیت همه فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور انجام می‌شود به عهده کاربر خواهد بود. 7-2-کاربران حق ندارد به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهد یا حساب خود را به فرد یا شرکت دیگری منتقل کند. 8-2-در شرایط خاصی ممکن است از خدمات دهنده و یا خدمات گیرنده برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شوند، در چنین شرایطی چنانچه اطلاعات کافی در اختیار سامانه اسمارت قرار ندهد، سامانه اسمارت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به وی خودداری کند. 9-2- کاربران متعهد می گردند که صرفا با شماره تلفن همراه متعلق به خود ، نسبت به ثبت نام در اپلیکیشن اسمارت اقدام نمایند . در غیر اینصورت در برابر شخص ذینفع صاحب شماره تلفن همراه تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع نسبت به لغو عضویت کاربر مذکور اقدام خواهد نمود . 10-2- هر شخص با توجه به مدارک هویتی تنها می تواند یک حساب کاربری به عنوان خدمات دهنده یا خدمات گیرنده یا هردو را در اپلیکیشن داشته باشد .در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب های کاربری متعدد وجود دارد ، شرکت مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال نمودن حساب های کاربری مذکور اقدام نماید . 11-2- ممکن است شرکت ، از کاربران درخواست اطلاعات تکمیلی ، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود گردد . در این صورت کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام شده به شرکت خواهد بود . در غیر اینصورت شرکت می تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائه خدمات به کاربر مذکور امتناع کند.
س 3 ج 3
ماده 3- استفاده از سامانه اسمارت
1-3-سامانه اسمارت به دلایل مختلف با برخی خدمات دهندگان قطع همکاری میکند به همین دلیل از هماهنگی مستقیم با خدمات دهندگان اجتناب کنید، ارتباط مستقیم باعث میشه شما امنیت، گارانتی و پشتیبانی خدمات را از دست بدید. 1-3-استفاده مداوم از یک خدمات دهنده به مرور زمان، به دلیل ایجاد رابطه صمیمانه باعث درخواستهای غیرمعمول می شود، اطلاع شرکت از وضعیت خدمات دهی خدمات دهندگان علاوه بر اینکه سبب نظارت دائمی بر کار و رفتار آنها می شود از بروز این موردها جلوگیری می کند. 1-3-تمامی خدمات دهندگان سامانه اسمارت گزینش شده، قابل اعتماد و متعهد هستند اما توصیه ما بر این است که جهت آسودگی خاطر بیشتر، در طول مدت خدمات دهی در منزل یا محل کار حضور داشته باشید. 1-3-با استفاده از خدمات سامانه اسمارت ، کاربران می‌پذیرند که از سامانه اسمارت برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران یا مخالف با عرف جامعه استفاده نکند. 1-3-کاربران متعهد می‌شود هیچ‌گاه از سامانه اسمارت به صورتی که به آن یا شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکند اگر که کاربران از امکانات فراهم شده در خدمات سامانه اسمارت در جهت منافع شخصی سواستفاده کنند یا آسیب مادی یا معنوی به منافع شرکت بزنند، شرکت مجاز خواهد بود با مراجعه به مراجع قضایی و یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی نسبت به مطالبه جبران خسارت وارده اقدام نماید. 2-3-کاربر می‌پذیرد که سامانه اسمارت ممکن است از ارسال sms (پیامک) به عنوان راه ارتباطی سامانه اسمارت با وی استفاده کند. خدمات گیرنده می‌تواند درخواست کند که ارسال این پیام‌ها قطع شود اما می‌پذیرد که با انصراف از دریافت این پیام‌ها، ممکن است در استفاده از خدمات با مشکل مواجه شود. 3-3-سامانه اسمارت ممکن است کدهایی به منظور هدیه به خدمات گیرنده ارائه کند که با وارد کردن این کدها در برنامه موبایل، تخفیفاتی به خدمات گیرنده داده ‌شود و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در سامانه اسمارت اضافه شود. خدمات گیرنده می‌پذیرید که اجازه انتقال یا فروش آنها را به افراد دیگر ندارد. همچنین خدمات گیرندگان مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند (حتی اگر سامانه اسمارت در فضاهای عمومی این کد ها را منتشر کرده باشد) مگر اینکه سامانه اسمارت رسما این اجازه را به آنها داده باشد. 4-3-خدمات گیرنده می‌پذیرد اعتباری که در حساب کاربری خود در سامانه اسمارت دارد مستقل از روش کسب آن (در نتیجه وارد کردن کدهای تخفیفی که سامانه اسمارت در اختیار آنها قرار می‌دهد یا هر روش دیگری) فقط برای استفاده از خدمات ارایه شده توسط سامانه اسمارت قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد. 5-3-خدمات گیرنده می‌پذیرد کدهایی که جهت ارایه تخفیف به وی داده می‌شود ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که سامانه اسمارت برای ارائه این کدها هزینه ای از خدمات گیرندگان دریافت نمی‌کند، این حق برای سامانه اسمارت محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار آنها تغییر دهد یا در صورت لزوم آنها را باطل کند. همچنین درصورتی که سامانه اسمارت تشخیص دهد که استفاده از این کد به دلیل خطای فنی یا تخلف صورت گرفته است و یا غیر قانونی بوده است می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجه استفاده از آنها به حساب خدمات گیرنده اضافه شده است را باطل یا حذف کند. 6-3-مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و همچنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آنها برای استفاده از سامانه اسمارت به عهده خدمات گیرنده است. سامانه اسمارت نسبت به اجرا شدن خدمات ارائه شده روی همه دستگاه‌ها یا همه شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکه تلفن‌همراه و …) تضمینی نمی‌دهد. 7-3-خدمات گیرنده می پذیرد انتخاب خدمات و شرایط و ضوابط آن و همچنین خدمات دهنده و قیمت و شرایط آن به عهده خود بوده و سامانه اسمارت نقش تسهیل گر را در این فرآیند ایفا می کند. 8-3-خدمات گیرنده متعهد می شوند پس از اتمام خدمات از هیچ بخش از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده از سامانه اسمارت ، از خدمات دهنده کسب کرده است هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای نکند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات خدمات دهنده در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوه دیگری نیز مغایر با قوانین سامانه اسمارت خواهد بود. خدمات گیرنده متعهد می‌شوند فقط در شرایط ضروری از اطلاعات خدمات دهنده استفاده کند. استفاده خدمات دهنده و خدمات گیرنده از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و درصورت نقض تعهدات مذکور، شرکت مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد شد . 9-3-کاربر می پذیرد متن حریم شخصی سامانه اسمارت را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است. 10-3- با استفاده از خدمات سامانه اسمارت کاربران می پذیرند که در حین خدمات، سامانه اسمارت را وسیله ای برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات شخصی خود قرار ندهند و از هرگونه معرفی و عرضۀ محصولات و خدمات شخصی و یا متعلق به دیگران خودداری کنند . 11-3- کاربران متعهد به رعایت همۀ قوانین اسلامی ، شرعی ، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران از جمله رعایت حجاب مناسب در هنگام استفاده از سامانه اسمارت هستند . 12-3-مسئولیت همه اقدامات و افعال کاربران که ناشی از عدم رعایت قوانین موضوعه جمهوری اسلامی ایران از جمله قانون مجازات اسلامی ( ارتکاب جرم در هنگام خدمات ) و قوانین مدنی ( ورود خسارت به اموال کاربران ) باشد ، بر عهده شخص متخلف بوده و شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اعمال و افعال فوق نداشته و نخواهد داشت و شرکت می تواند ضمن غیر فعال کردن حساب کاربری متخلف ، از طریق مراجع ذیصلاح ، اقدامات قانونی را علیه نامبرده نسبت به احقاق حقوق قانونی شرکت به عمل آورد . 13-3-هرگونه اقدامی از سوی خدمات دهنده که منجر به ورود خسارت به شهرت ، اعتبار و دارایی های شرکت شود تخلف از شرایط قراردادی و قانونی تلقی خواهد شد . شرکت این حق را برای خود محفوظ می داند که حساب خدمات دهنده را مسدود کند و در صورت نیاز ، علیه شخص اقدام قانونی انجام دهد و خسارت و حقوق قانونی خود را مطالبه کند . 14-3-در صورتی که در حین خدمات ، سرویس دهنده نسبت به نقض تعهدات قانونی از سوی خدمات گیرنده اطلاع پیدا کند ، خدمات دهنده متعهد به اعلام گزارش به مرکز تماس شرکت و مراجع انتظامی خواهد بود . 15-3- چنانچه کالایی متعلق به خدمات دهنده در محل خدمت باقی بماند ، خدمات گیرنده مکلف است پس از آگاهی از این مسئله در اسرع وقت به شرکت اطلاع رسانی نماید و کالا به صورت امانت به مدت یک هفته نزد وی باقی می ماند و در محل مورد توافق و تحت نظارت و پیگیری شرکت ، کالا به خدمات دهنده تحویل می گردد . شرکت وظیفه ای در تحویل گرفتن و تحویل دادن کالای مذکور در ظرف یک هفته ندارد و در صورتی که بعد از یک هفته خدمات دهنده جهت دریافت کالای مذکور اقدام ننماید ، خدمات گیرنده آن را به شرکت تحویل خواهد داد و هیچ گونه ادعایی از جانب خدمات دهنده مبنی بر سرقت یا نقص یا عیب کالا علیه شرکت مسموع نخواهد بود .

س 1 ج 1
ماده 4 : ‌هزینه ها و پرداخت
1-4- خدمات گیرنده آگاه است که استفاده از سامانه اسمارت می‌تواند هزینه‌هایی برای او داشته باشد. 2-4- امکان استرداد هزینه‌هایی که خدمات گیرنده یا خدمات دهنده احیاناً به سامانه اسمارت می‌پردازد وجود ندارد. 3-4- خدمات گیرنده می‌پذیرد هزینه خدمات به طور تقریبی در سامانه اسمارت از طرف خدمات دهنده مشخص شده و ممکن است با توجه به خدمات مورد نظر و پس از انجام بازدید توسط خدمات دهنده تغییرات نسبی در آن اعمال گردد و قیمت نهایی پس از بازدید به وی اعلام گردد، لذا در صورت تایید اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی‌تواند داشته باشد. 4-4- درصورت پرداخت هزینه خدمات فقط به صورت نقدی و مستقیم توسط خدمات گیرنده به خدمات دهنده داده می شود و سامانه اسمارت نقشی در این تراکنش مالی نخواهد داشت و کلیه مخاطرات پس از آن با خدمات گیرنده می باشد. 5-4- خدمات گیرنده می‌پذیرد هیچوقت درخواست خدمات از سامانه اسمارت را ارسال نکند مگر اینکه قصد استفاده از خدمات را داشته باشد. خدمات گیرنده اگر پس از ارسال درخواست خدمات و پذیرش درخواست توسط یک خدمات گیرنده، خدمات را لغو کند، یا در مکان مشخص شده و در زمان مشخص حضور پیدا نکند با توجه به عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار سامانه اسمارت می شود، سامانه اسمارت ممکن است هزینه‌ای به عنوان جریمه از اعتبار او کسر یا از نامبرده وصول کند. همچنین سامانه اسمارت مجاز است از اعتبار خدمات دهندگانی که پس از قبول یک خدمات، خدمات را لغو می‌کنند یا پس از پذیرش خدمات در مکان مشخص شده حضور پیدا نمی‌کنند، با توجه به عدم رعایت مقررات مربوط که منجر به عدم حفظ شهرت کاری و اعتبار سامانه اسمارت می‌شوند هزینه‌ای به عنوان جریمه از اعتبار آنها کسر یا از نامبرده وصول کند. در صورت تکرار این عمل برای بار دوم حساب کاربری مسدود خواهد شد . 6-4- خدمات دهنده می‌پذیرد هر گونه تخریبی غیر اصولی که در منزل خدمات گیرنده در نتیجه استفاده از خدمات وی ایجاد شود، مسئولیت تامین هزینه‌های مربوط به تعمیر، شست و شو و غیره به عهده وی خواهد بود. در چنین مواردی سامانه اسمارت حق دارد این هزینه‌ها را از اعتبار موجود در حساب خدمات دهنده کسر یا از وی وصول کند. 7-4- در خصوص هرگونه خسارت جانی یا مالی که در نتیجه اتفاقات حین اجرای خدمات توسط خدمات دهنده یا خدمات گیرنده رخ می دهد، سامانه اسمارت مسئولیتی نداشته و نخواهد داشت. 8-4- مسئولیت رعایت کلیه قوانین و مقررات نافظ بر کسب و کار خدمات دهنده اعم از کسب مجوزهای قانونی و امور مالیاتی و غیره عهده وی بوده و سامانه اسمارت مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت. 9-4- خدمات گیرنده می پذیرد هزینه خدمات از طرف شرکت مشخص می شود و پس استفاده از آن اعتراضی نسبت به هزینه خدمات نمی تواند داشته باشد . بدیهی است از آنجایی که خدمات گیرنده مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت می باشد، در صورت قبول ، متعهد به پرداخت آن می باشد و به همین منظور کاربر مذکور با قبول این شرایط و مقررات به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت را از محل اعتباری کاربری خود ، اعطا می نماید . 10-4- پرداخت هزینه خدمات فقط از طریق روش هایی که توسط سامانه اسمارت مشخص می شود، می تواند صورت گیرد . این روش ها عبارتند از : پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری سامانه اسمارت ، پرداخت اینترنتی و یا از طریق USSD برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به خدمات دهنده . 11-4- خدمات گیرنده می پذیرد که باید هزینۀ خدمات را مستقل از هرگونه مشکلی که ممکن است در برنامۀ اسمارت جهت پرداخت آنلاین به وجود آید به شرکت پرداخت کند . در صورتی که به دلیل مشکلی در برنامۀ سامانه اسمارت یا مشکلات ارتباطی از جمله اینترنت و شبکۀ تلفن همراه امکان پرداخت از طریق نرم افزار فراهم نشود ، خدمات گیرنده همچنان موظف به پرداخت هزینه خدمات خواهد بود . در این شرایط پرداخت هزینه ممکن است با هماهنگی خدمات گیرنده با مرکز تماس شرکت با روش های دیگر صورت پذیرد . در صورتی که خدمات گیرنده به هردلیلی از جمله مشکلات نرم افزار پرداخت را انجام نداده باشد ، شرکت حق دارد مبلغ خدمات را از اعتبار خدمات گیرنده در سامانه اسمارت کسر کند و در صورت عدم پرداخت حساب کاربری مسدود خواهد شد . 12-4- خدمات گیرنده می پذیرد خدمات سامانه اسمارت صرفاً خدماتی هست که در وبسایت و اپلیکیشن سامانه اسمارت مشخص شده است و پس از پذیرش درخواست خدمات و عزیمت خدمات دهنده به محل خدمت چنانچه خدماتی غیر از خدمات مشخص شده در سامانه اسمارت ،خدمات دهنده مکلف به لغو خدمات بوده و مسئولیت جبران خسارت وارده و هزینه خدمات بر عهدۀ خدمات گیرنده است.
س 2 ج 2
ماده 5: مسئولیت سامانه اسمارت
1-5- خدمات گیرنده می‌پذیرد که سامانه اسمارت پیمانکار نهایی نیست، بلکه تنها یک خدمات نرم‌افزاری است که ارتباط بین خدمات دهندگان و خدمات گیرندگان را جهت توافق بر انجام یک خدمات فراهم می‌کند. در سامانه اسمارت خدمات دهنده مختار است یک درخواست خدمات را بپذیرد یا رد کند، همچنین خدمات گیرنده مختار است پس از ارسال درخواست خدمات و مشخص نمودن خدمات دهنده و قبل از عزیمت خدمات دهنده به نقطه مبداء، خدمات را انجام دهد یا خیر. لذا هر خدماتی که خدمات دهنده به خدمات گیرنده ارایه می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل بین ایشان در نظر گرفته شود. سامانه اسمارت هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال مسائلی که در حین ارایه خدمات ممکن است اتفاق بیافتد، از قبیل تاخیر و غیره ندارد. 2-5- خدمات دهنده متعهد می گردد در انجام و ارایه خدمات به خدمات گیرنده حداکثر تلاش خود را نموده و از نیروهای متعهد، سالم و امین استفاده نماید. 3-5- کاربر می‌پذیرد مسئولیت تمامی خطرها و اتفاقاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از سامانه اسمارت یا سایر خدمات مرتبط با سامانه اسمارت ، برای کاربر به وجود بیاید به عهده کاربر است. سامانه اسمارت هیچ مسئولیتی در قبال مشکلاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از سامانه اسمارت توسط یک کاربر، برای کاربران یا افراد دیگر ایجاد شود از جمله از بین رفتن داده‌ها، مصدومیت‌هایی که به افراد وارد می شود، یا صدمه‌هایی که به دارایی‌های افراد وارد می‌شود به عهده ندارد. 4-5- خدمات سامانه اسمارت با مشارکت خدمات شرکت‌های دیگری ارائه می‌شود که سامانه اسمارت کنترل صد در صد روی خدمات دهندگان ندارد. لذا خدمات گیرنده می‌پذیرد که این خدمات قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و سامانه اسمارت مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد. 5-5- سامانه اسمارت مسئولیتی در قبال کالاها یا اشیایی که خدمات گیرنده ممکن است در حین انجام خدمات توسط خدمات دهنده گم کنند ندارد، هرچند همکاری لازم برای یافتن اشیاء گم شده توسط سامانه اسمارت صورت خواهد گرفت. 6-5- سامانه اسمارت با استفاده از نظارت های خود و انجام نظرسنجی از خدمات گیرندگان در پایان خدمات تلاش می کند خدمات باکیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد . 7-5- تمامی اطلاعات کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده مگر برابر تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. 8-5- چنانچه هریک از کاربران سامانه اسمارت در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می توانند شکایات خود را از طریق مرکز تماس 24 ساعته و واحد پشتیبانی سامانه اسمارت مطرح و شرکت پیگیری لازم و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات بعمل خواهد آورد . 9-5- مسئولیت سامانه اسمارت فقط در فرضی است که خدمات گیرنده از طریق اپلیکیشن یا وبسایت اسمارت درخواست خود را ارسال کرده است و خدمات دهنده نیز این درخواست را پذیرفته است . لذا اگر کاربران که در اپلیکیشن ثبت نام کرده اند ولی خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر انجام خدمات توافق نمایند هیچ گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود . 10-5-جهت اطلاع بیشترکاربران با نحوه و شرایط ارائه خدمات سامانه اسمارت و استفاده از نرم افزار اسمارت ، همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران توسط سامانه اسمارت در نرم افزار قرار داده شده است و اشخاص می توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آنها کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات سامانه اسمارت آشنا شوند . همچنین همکاران ما در مرکز پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی هرگونه ابهام و سوال کاربران هستند . لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست . 11-5-سامانه اسمارت تلاش خود را جهت فراهم نمودن امکان استفاده از خدمات نرم افزاری خود توسط دستگاه های کاربران محترم می کند اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه ها یا همۀ شبکه های ارتباطی ( اینترنت، شبکه تلفن همراه و ...) نخواهد داد .
س 3 ج 3
ماده 6: ‌موارد فنی
1-6- کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج سورس کد (Source Code)نرم‌افزارهای اسمارت شامل دیکامپایل(Decompile)، مهندسی معکوس(Reverse Engineering) یا فعالیت‌های مشابه انجام دهند، مگر اینکه اجازه چنین کاری به صورت قانونی صادر شده باشد. 2-6- کاربر مجاز نیست با استفاده از روش‌های Framing یا Mirroring یا روش‌های دیگر نسخه دیگری از سامانه اسمارت را روی سرورهای دیگر ارائه کند. همچنین وی مجاز نیست در نرم‌افزار اسمارت یا در روش ارائه خدمات تغییر یا اخلالی ایجاد کند. 3-6- کاربر حق ندارد برنامه یا اسکریپتی با هدف ایندکس گذاری(Indexing)، مطالعه یا هر گونه فعالیت داده‌کاوی روی خدمات اجرا کند. 4-6- کاربر حق ندارد هیچ فعالیتی در راستای حصول دسترسی غیرقانونی و غیر متداول به هیچ بخش سامانه اسمارت انجام دهد.
س 1 ج 1
ماده 7 : محتوای تولید شده توسط کاربران
سامانه اسمارت ممکن است گاهی به کاربران اجازه دهد که در وب سایت، برنامه موبایل و یا سایر بخش‌های این خدمات عکس، متن، فایل صوتی، فایل تصویری یا فایل‌های مشابه منتشر کنند. مالکیت هر مطلب(شامل متن، عکس، فایل صوتی، فایل تصویری و …) که به این شکل در خدمات ثبت شود همچنان متعلق به کاربران خواهد بود اما با ثبت آنها در خدمات‌های مرتبط به سامانه اسمارت کاربران این حق را به سامانه اسمارت می‌دهند که آنها را در هر مکان و هر زمانی به صورت دیجیتال یا چاپی برای هر نوع کاربردی منتشر کند. همچنین سامانه اسمارت مجاز است حق انتشار این مطالب را به اشخاص یا شرکت‌های دیگر منتقل کند.
س 2 ج 2
ماده 8 : قطع خدمات
سامانه اسمارت در شرایطی که به هر دلیل به این نتیجه برسد حضور یک کاربر (خدمات دهنده یا خدمات گیرنده) می‌تواند برای سامانه اسمارت یا مشتریان خطرناک باشد یا مطلوب نباشد حق حذف دسترسی کاربر مذکور به سامانه اسمارت را دارد. طبق صلاحدید و تشخیص خود حق حذف دسترسی کاربر مذکور به خدمات سامانه اسمارت را دارد. در این صورت ، کاربر حق طرح هیچگونه ادعا و یا اعتراضی را نخواهد داشت .
س 3 ج 3
ماده 9 : توافق از راه دور
1-9- کاربر توافق می‌کند جهت مبادله آسان اطلاعات، کلیه تغییرات و الحاقیه‌های قوانین و مقررات حاضر اعم از تغییر و اضافه کردن شروط آن، ارسال اخطاریه و ابلاغیه‌های مربوط به سامانه اسمارت ، از طریق سیستم رایانه‌ای سامانه اسمارت بعمل آید و کاربر ضمن پذیرش اطلاع از شرط و روند اجرایی آن موافقت خود را نسبت به اعمال شرط مذکور اعلام می‌کند. 2-9- مسئولیت حفظ و حراست از حساب کاربر برعهده کاربر بوده و کاربر ضمن پذیرش این مسئولیت، کلیه داده پیام‌های صادره از طریق حساب کاربری مذکور را منتسب به خود دانسته و هرگونه ادعایی نسبت به انکار، تردید و جعل داده پیام‌های ارسال شده از ناحیه نامبرده غیر قابل استماع و مردود است. 3-9- کاربر می‌پذیرد هر گونه رویه، اشکال، عبارات مبین تائید و اعلام قبولی و تصدیق داده پیام‌های صادره از طرف سامانه اسمارت به منزله امضا الکترونیکی و قبولی محسوب می‌شود و هر گونه ادعائی نسبت به امضا و قبولی مذکور غیر قابل استماع و مردود است. 4-9- کاربر با عضویت در سامانه اسمارت قصد و اراده خود را نسبت به پذیرش انعقاد هرگونه اقدام و عمل حقوقی از جمله عقود و معاملات از راه دور و از طریق سیستم رایانه‌ای و الکترونیکی اعلام می‌کند.
س 4 ج 4
ماده 10 : حریم خصوصی
رعایت حریم شخصی کاربران برای سامانه اسمارت بسیار حائز اهمیت است این حریم خصوصی شامل کلیه حقوق شهروندی و اطلاعات شخصی هر کاربر که به هر نحوی در اختیار سامانه اسمارت قرار می گیرد و همچنین رعایت کلیه حقوقی ،اخلاقی و شرعی در مقابل کاربران می باشد.
س 5 ج 5
ماده 11: جمع آوری اطلاعات
1-11- اطلاعاتی که شما مستقیما در سامانه اسمارت ثبت می‌کنید بخشی از اطلاعاتی که سامانه اسمارت ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرآیند ثبت نام، ارسال درخواست خدمات، تماس با مرکز تماس و یا روش‌های مشابه در سیستم ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این دست می‌باشد. 2-11- اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از خدمات ذخیره می‌شود علاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سیستم ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از خدمات تولید می‌شود نیز در سامانه اسمارت ذخیره می‌شود. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند. 1-2-11- نحوه استفاده از خدمات سامانه اسمارت اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از نرم‌افزار موبایل و سایت اسمارت را ثبت می‌کند. از این اطلاعات برای بهینه‌سازی کیفیت خدمات استفاده می‌شود. 2-2-11- اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده و شبکه اینترنت سامانه اسمارت ممکن است اطلاعات مربوط به دستگاهی که شما از طریق آن از خدمات استفاده می‌کنید (تلفن همراه، تبلت و غیره) از جمله نوع دستگاه، سیستم عامل، مشخصات سخت‌افزاری و همچنین اطلاعات مربوط به روش اتصال شما به اینترنت از جمله شبکه 3G، وای‌فای WiFi و غیره را ذخیره کند.
س 6 ج 6
ماده 12: استفاده از اطلاعات
* اطلاعاتی که در سامانه اسمارت ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد: ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات * برقراری ارتباط بین خدمات دهنده و خدمات گیرنده جهت تسهیل فرآیند. به طور مثال خدمات دهنده می‌تواند با شماره تلفن همراه خدمات گیرنده برای پیدا کردن وی استفاده نماید. * ارتباط سامانه اسمارت با خدمات گیرنده جهت اطلاع‌رسانی * شخصی‌سازی خدمات برای هر خدمات گیرنده شامل ارائه پیشنهادهای ویژه
س 7 ج 7
ماده 13: تصدیقات قراردادی
خدمات دهنده در کمال صحت عقل و اراده اقرار می نماید واجد تمامی شرایط قانونی و قراردادی نسبت به استفاده از خدمات شرکت به منظور انجام موضوع قرارداد از جمله عدم سوء پیشینه ، عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی و همچنین عدم استعمال و مصرف آنها بوده و همچنین کاربران اقرار می نمایند کلیه اظهارات ، اعلامات ، تائیدیه ها و محتویات و مندرجات اسناد و مدارک ارائه شده و اطلاعات اعلامی به شرکت و هر آنچه که در آینده اعلام و ارائه می گردد منطبق با واقع و حقیقت می باشد . در صورتیکه به هر دلیل اعم از اعلام مراجع و اشخاص خلاف اظهارات کاربران اعلام یا احراز گردد ، شرکت محقق می باشد ضمن غیر فعال نمودن دائمی حساب کاربری و در صورت تخلف نامبرده از موارد فوق نسبت به مطالبۀ مبلغ 100/000/000 ریال بعنوان خسارت و وجه التزام این شرایط و مقررات اقدام نماید . وصول تمام یا قسمتی از خسارت و وجه التزام فوق از اعتبار ریالی کاربر نزد شرکت بلامانع می باشد .